Hubungi kami di

IG @majalahlampung

Friday, April 20, 2018

Inilah Bahasa Gaul Lampung

Bahasa Gaul Lampung. Indonesia memiliki banyak etnis atau suku, hal ini secara otomatis membuat banyak bahasa daerah. Bahkan kita ketahui bersama bahwa di dalam satu daerah terkadang ada banyak macam suku.

Di suku-suku tersebut pun ada marga. Tak menutup kemungkinan marga-marga itu juga memiliki bahasa yang berbeda.

Ragamnya bahasa daerah yang ada di Indonesia tentu sebuah karunia. Hal ini tidak dimiliki oleh negara lain diluar sana. Sehingga sebenarnya bisa dikatakan sebuah potensi.

Meski waktu terus beerjalan dan modernisasi menerpa pada kehidupan sosial masyarakat, namun bahasa daerah sampai saat ini masih ada.

Di kampung-kampung biasanya bahasa yang digunakan adalah bahasa daerah. Di kota pun tak bisa dikatakan sedikit pemakai bahasa daerah.

Nah, pada kesempatan ini kami akan memberikan contoh bahasa Lampung gaul yang sering atau familiar diucapkan di percakapan.

Bahasa ini bisa diucapkan dalam full kalimat bahasa lampung dan juga bisa disisipkan dalam percakapan menggunakan bahasa Indonesia.


Geh: kata tambahan dong.
Contoh: “Ayo geh jalan-jalan biar gak pusing”

Ngotak : belagu
Contoh : “Ampun deh orang itu, ngotak banget”

Unjal : Mengantar secara bergiliran atau satu persatu.
Contoh : “Capek gw hari ini gara-gara ngunjal durian dari kebun Bapak gw”

Basing : terserah
Contoh: : “Basing lo mau makan apa, gw mah udah kenyang sebenernya”

Tegambuy : Tidak jelas, tanpa kepastian. Dalam kasus ini pengucap sendirian
Contoh: “Ge tegambuy di kampus nungguin dosen, lo kemana aja bro”

Ligat : cepetan, buruan
Contoh : “Ligat woi, udah mau ujan nih”

Susuk : uang kembalian
Contoh: “Ambil susuknya diwarung Mb Hesti sana”

MJ / Mak Jelas, artinya gak jelas.
Contoh: “sinetronnya MJ”

Mènèl : centil
Contoh: “Menel amat sih lo Sit”
Palèng : pusing, pusing dan condong ke kesal atau marah
Contoh: “Paleng gw liat permainan bolanya, gitu-gitu aja dari tahun kemaren”

Kita orang (baca: kitorang) : kami atau kita.
Contoh : “Kitorang nyusul abis subuh aja ya”

Kami orang : Kami
Contoh : “Kami orang tadi di tilang polisi di Sukadana”

Kamu orang / lo orang (lorang): Kalian
Contoh: “Kamu orang mau makan apa”
Contoh: “lorang mau kemana sih kok pake batik”

Gupek : rusuh, heboh dalam melakukan sesuatu
Contoh : “dia mah gupekan orangnya, sama kayak emaknya”

Laju: Terus
Contoh : “lagu gr lo mah kalo udah ditegor mantan”

Mèngkol : Belok
Contoh : “lo mengkol kemana tadi, kerumah mantan ya wkwkwkwkwk”

Pedom pay : tidur dulu
Contoh: “pedom pay yuk”

Dia orang (baca: diorang) : Mereka
Contoh: “dia orang pake jersey apa?”

Kongèk ;Ngongèk : menjelekan orang di depan orang tersebut dan biasanya di depan orang ramai, biasanya untuk lucu-lucuan. Namun dalam hal ini umumnya hanya untuk candaan saja dan tidak untuk menyinggung.
Contoh: “tiap hari gw dikongek gara-gara gw nembak mantan lagi”

Lantak : Gasak/sikat habis
Contoh : “jangan main lantak-lantak aja, liat posisi dulu bro”

Dong / Ngeh: mengerti / paham
Contoh : “udah di kasih tau berapa kali, masih aja gak ngeh aja sih lo bro”
Contoh : “lo nginstal gitu aja gak dong sih, katanya anak komputer”

Nah, itulah contoh Bahasa Gaul Lampung yang umum diucakan oleh orang Lampung. selain kata-kata atau bahasa tersebut tentu masih ada kata lain yang ada. Bagi teman-teman yang kiranya ada contoh, silahkan berkomentar di kolom yang telah kami sediakan.

Inilah Contoh Kata Tanya Dalam Bahasa Lampung

Kata Tanya Dalam Bahasa Lampung. Kalimat terdiri dari susunan beberapa kata, kemuaian dari kata-kata itulah kalimat bisa terbentuk. Nah, sebagaimana yang kita ketahui bahwa dalam bahasa Indonesia ada ragam jenis kata.

Ada kata kerja, kata bantu dan kata tanya. Dalam kesempatan ini kita akan membahas mengenai kata tanya.  Kata tanya biasa dipergunakan sehari-hari dalam sebuah percakapan.

Kata tanya jika digunakan untuk melaporkan suatu kejadian dapat menggambarkan kejadian yang dimaksud secara menyeluruh.

kata tanya terdiri dari kata apa, siapa, dimana, mengapa, bagaimana, kapan dan tambahan kata berapa.

Secara deskripptif kata diartikan sebagai kalimat yang berisi pertanyaan kepada pihak lain untuk memperoleh jawaban dari pihak yang ditanya. Ciri-ciri kalimat tanya yaitu menggunakan intonasi naik, menggunakan kata tanya, dapat menggunakan partikel tanya -kah

Lalu bagaimana penerapan kata tanya pada bahasa Lampung ?? Jika merujuk pada katanya dalam bahasa Indonesia sebenarnya serupa, hanya saja bahasanya yang berubah.


  1. "Apa" dalam bahasa Lampung : Api / Nyou, digunakan Untuk menanyakan benda
  2. "Siapa" dalam bahasa Lampung : Sapa / apou, digunakan Untuk menanyakan orang
  3. "Kapan" dalam bahasa Lampung : Kapan / kunpa, digunakan Untuk menanyakan waktu
  4. "Mengapa" dalam bahasa Lampung : Ulah api / olah nyou, digunakan Untuk menanyakan sebab-akibat
  5. "Bagaimana" dalam bahasa Lampung : Gohpa/ gegoh ipa/ ghepa / geh nyou, digunakan Untuk menanyakan keadaan
  6. "Dimana" dalam bahasa Lampung : Dipa / Di dipa / di kedou, digunakan Untuk menanyakan tempat
  7. "Berapa" dalam bahasa Lampung : Pigha / pigho, digunakan Untuk menanyakan jumlah

Berikut adalah contoh kalimat tanya dari komposisi kata diatas.

Haga dipa nikeu Iksan?
Arti: Mau pergi kemana kamu Iksan?

Jam pigha nikeu haga ngawil?
Arti: jam berapa kamu mau berangkat memancing?

Api sai ngebuat nikeu mak kuliah
Arti: apa yang membuat kamu ditak kuliah?

Sapa sai haga kaway handak?
Arti: siapa yang mempunyai baju pendek?

Kapan nikeu mulang tiyuh?
Arti: Kapan kamu pulang kampung?

Nah, itulah Contoh Kata Tanya Dalam Bahasa Lampung yang bisa anda gunakan.

Thursday, April 19, 2018

Contoh Pidato Bahasa Lampung Tentang Perpisahan Kelas 12

Contoh Pidato Bahasa Lampung Tentang Perpisahan Kelas 12. Moment perpisahan kelas 12 SMA, SMK Atau juga Aliah memang menyimpan keharuan dan kesedihan tersendiri. 3 tahun bersama bersama teman dan guru kemudian harus berpisah karena usainya tingkatan dalam SMA.

Namun perlu disadari bahwa perpisahan ini adalah awal perjalanan baru. Ya, setelah SMA kita bisa melanjutkan ke perkuliahan atau juga langsung bekerja atau berkarya. Ada banyak pilihan sebenarnya.

Namun yang terpenting dari perpisahan ini adalah ungkapan terimakasih dan perpisahan kepada rekan, guru, staf dan mereka yang ada di sekolah kita.

Untuk menyapaikan itu biasanya pihak sekolah menggelar perpisahan kelas 12 pada akhir masa sekolah. Lalu di dalamnya ada salah satu murid atau lebih yang akan berpidato atau menyampaikan sambutan.

Nah, karena kita tinggal di Lampung, tak jarang ada tuntutan untuk berpidato dengan bahasa Lampung. oleh sebab itulah kami memberikan contoh kepada anda.

Pidato perpisahan kelas 12 Bahasa Lampung

Kantik-kantik kelas 12 angkatan(...) khususni kantik-kantik 12 IPS 3 sai kusayangi. Pertama payulah gahm panjatko puji syukur kehadirat Allah yang maha esa mani di ghani sai helau ji ghik cerah sinji gham seunyinni dacok bekumpul pakai ngerayako “kelulusan ghik perpisahan Murid SMAN Losari.”
Keghua, makasih ilung panitia sai ghadu ngeni izin sekam pakai tegak sija nyampaiko salam perpisahan di hadapan hadirin seunyinni.

Ketelu, selamat deghani bagi gham seunyinni! Gham ghadu berhasil lulus muneh. Ghani-ghani gumah menegangkan tanno ghadu selesai. Gham ain lagi sanak SMA. Gham haga ninggalko sekula ji ghik berpisah.

Ilustrasi Fim Tentang SMA

Perpisahan, setiap ngedok jumpa pasti ngedok muneh pisah. Kegumahan anjak gham pasti ampai tungga ghik sekantik akrab pas di sekula ji. Halok muneh wat sai ghadu sekantik anjak SMP, kik mawek anjak SD. Alangkah senangni kik sekantian ji sai ghadu terjalin selama telu tahun ji dapok bertahan selamani, mak goyah uleh apipun.

Kidang mak dapok gham ingkari bahwa seiring jama jalanni ughik gham, seiring jama ghatongni hal-hal baru kanah injuk kuliah, keghja, nikah, muneh seiring jama ghatongni jelma-jelma baru, kantik baru, bebai baru, perpisahan senangon hal sai lumrah terjadi.

Halok diantara gham wat sai ngeghasa bergairah ngalami perpisahan mani sai ia tunggu selama sinji iyulah hal-hal baru sai dacok keliaan mbangik dibandingko hal-hal sai nyani kesol dija. kidang, halok disisi sai sumang, wat sai ngeghasa sedih igheh mani gumah ngalami hal sai mbangik dija ghik muneh ngedok gumah kenangan helau.

Kantik-kantik seunyinni sai ku cintai, semakkung gham terlambat nyadari bahwa waktu mak dapok ti putagh lagi ghik semakkung gham nyesol mani gahdu nyia-nyiako masa SMA gham tanpa ngeliwati satu pun hal sai berharga. Uleh seno sanilah kenangn segumah-gumahni.

Keghjako api sai haga gham keghjako. Ucakkolah api sai aga gham haga ucakko. Ucakko ilung gughu sai terlalu kaku dilom ngajagh nyin lebeh santai. Ucakko lung bebai-bebai ghinying sai nyicak sikop jama populer bahwa otak lebeh penting anjak penampilan.

Ucakkolah lung bakas-bakas cupu di sekula nyin lebeh percaya diri. Ucakkolah ilung jelma sai gham cintai bahwa gham senangin kahut jama ia. . It is now or Never, friends! Come on! As time goes by, memory remains. Seiring lapah ni waktu, ingkah kenanganlah sai nyisa.

Terakhir, ku kutip anjak fil cinta pertama sai dimainko jama Bunga Citra Lestari dan Benjamin Josua bahwa senangon pertemuan mak ngedok sai abadi. Kidang percaya, injuk betungga, berpisah muneh mak ngedok sai abadi.

Dang tilupako tiap hal tiap hal sai berharga sai ghadu gham alami selam sekula telu tahun dija, akuklah kenangan seno dilom hati gham seunyinni.

Selamat berpisah ! selamat mani gahdu menjadi ain hak sanak SMA lagi. Jaga diri keti sai kuliah jaoh jak ulun tuha. Ghadu antak ija pidato sia dacok kusampaiko. Mohon mahap kik wat salah kata.
Semoga contoh pidato bahasa lampung tentang perpisahan kelas 12 diatas bisa menjadi referensi anda untuk berpidato.

Inilah Contoh Pidato Bahasa Lampung Tentang Perpisahan Kelas 9

Pidato bahasa Lampung tentang perpisahan kelas 9. Perpisahan kelas 3 atau kelas 3 SMP pasti dilakukan saat waktunya tiba. Sekolah-sekolah baik SMP dan MTS akan menggelar perpisahan untuk murid-muridnya tersebut.

Pada kesempatan perpisahan itu biasanya ada perwakilan siswa untuk berpidato menyampaikan perpisahan. Nah, oleh sebab itulah kami memberikan rerefensi kepada anda. Teks atau naskah ini dapat anda gunakan saat kebutuhan itu tiba.

Pidato bahasa Lampung tentang perpisahan kelas 9

Pertama-tama pyu gham panjatko puji ghik syukur gahm lung hadirat Allah SWT, sai ghadu ngeniko kenikmatan ghik kesehatan lung gham, sehingga gham dacok bekumpul di halaman SMPN 11 sinji pakai ngadako acara perpisahan pelepasan siswa kelas IX, tahun pelajaghan 2013/2014.

Selanjutni, perkenanko nyak minjak dija, negwakili seunyinni siswa kelas IX pakai sekedar ngilu mahap ghik ngucakko makasih ilung bapak/ibu gughu tercinta.

Selama 3 tahun sekam belajagh di SMPN 11 sinji, sekam sadar bahwa sekam ghadu ghisok ngelakuko tindakan sai kughang berkenaan di hati bpak/ibu gughu. Sekam sadar kik tingkah laku sekam gumah sai nyani bapak/ibu gughu kesol ghik nahok.


Ghad sewajarni muneh jika sekam ngedapokko hukuman anjak bapak/ibu gughu sai semata-mata ingkah bertujuan pakai ngedidik sekam jadi sanak sai baik ghik berprestasi. Uleh seno, payulah sekighani bapak/ibu gughu mahapko seunyin kesalahan sekam, tingkah laku sekam, ghik cawaan sekam sai kughang bangik. Semoga seka dacok nagkuk pelajaghan anjak seunyin kesalahan sekam.

Makasih ghadu ngedampingi sekal dilom ngedapokko prestasi ghik sukses ngeliawati tahap pendidikan di jenjang menengah pertama sinji. Kepada seunyin staff SMPN 11, sekam ucakko maksih sai ghelom-ghelomni, mani ghadu ngeni pelayanan fasilitas sai paling helau pakai sekam.

Tanno, sekam gahdu selesai ngejalanko pendidikan di sekula tercinta sinji. Ijinko sekam mohon pamit ghik ngilu dua ilung seunyin bapak.ibu gughu ghik staff SMP N 11. Duako sekam nyin dacok ngelanjutko lung jenjang pendidikan selanjutni dengan baik. Duako sekam nyin dacok ngejaga amanah bapak/ibu gughu dengan sebaik-baikni.

Duako sekam nyin dacok jadi sanak sai berbakti ghik siswa sai dacok berprestasi sai didasari jama sikap taqwa sai mak ngedok henti. Duako sekam nyin dacok ngappai cita-cita sekam ghik jadi sanak jama siswa sai dacok ulun tuha ghik bapak/ibu gughu banggako dikemudan ghani.

Untuk sekula sekam sai tercinta, SMP N 11, semoga tetap jadi sekula terbaik ghik dacok nyiptako siswa-siswi sai berprestasi dilom segala bidang. Semoga sekula sinji tetap jadi sekula idaman para siswa ghik jadi ghang terbaik pakai nimba ilmu,induh ana dilom bidang akademik ataupun non akademik. Semoga sekula sinji dacok teghus ningkatko kualitas seunyin fasilitas sai ngedok hinggani dacok dimanfaatko uleh siswa ghik sebaik-baikni.

Bagi adik-adik sekam kelas VII ghik VIII, sekam haghop keti akan laju ngelajuko ghik ningkatko prestasi keti. Sekam muneh haghop keti gahjin belajagh, berbakti ilung ulun tuha, hormati ghik patuhi bapak/ibu gughu. Jadikan hal seno jadi cambuk ghik alat pakai keti gappai cita-cita. Akuk sisi positif anjak sekam ghik dnag ti tighu kelakuan ughak sekam.

Cukup sampai dija kata pamit jak sekam. Mohon mahap kik wat kata sai mak pas dihati hadirin seunyinni. Semoga gham seunyinni dacok ngakuk hikmah anjak seunyinni ji. Akhir kata, wabilahi taufik walhidayah. Wassalamu’alaikum Warrahmatullahi Wabarakatuh

Nah, itulah contoh lengkap pidato bahasa Lampung tentang perpisahan kelas 9. Anda juga bisa melihat koleksi lainnya di tautan berikut ini. Pidato Bahasa Lampung.

Inilah Pidato Bahasa Lampung Tentang Perpisahan Kelas 6

Pidato bahasa Lampung tentang perpisahan kelas 6. Perpisahan sekolah menjadi moment yang haru dan sedih. Perasaan lain pun ikut bercampur aduk saat kita berpisah dengan sekolah. Apalagi saat itu juga kita berpisah dengan guru dan teman.

Namun perpisahan juga sekaligus menjadi lompatan kita menuju hal baru. Meninggalkan sekolah dasar artinya kita akan berlanjut ke jenjang SMP.

Nah, pada moment perpisahan SD ini terkadang salah satu dari murid ditunjuk untuk berpidato. ikut Oleh sebab itu, kami memberikan referensi untuk anda.

Berikut ini adalah contoh pidatonya

Assalamu’alaikum Warrohmatullah Wabarokatuh

- Bapak kepala sekula SD Al-Qiro’ah jama mejelis gughu
- Bapak kepala Pekon Sesap atau sai ngewakili beserta staff aparatur pemerintahanni
- Bapak ibu wali murid sai hadir
- Ghik teman-teman sai di rahmati Allah

ILUSTRASI: Sumber gambar https://blog.uad.ac.id/ahmad1400005274/2015/01/14/pentingnya-pendidikan-sekolah-dasar/

Puji syukur kehadirat Allah SWT sai ngeni nikmat-nikmat sai mawek dacok tihitung ghik tibandingko jama hal lain. Dialah Allah sai ghadu ngeni gham nikmat iman ghik indahni Islam, ghik Allah muneh sai gahdu ngeni nikmat betungga ghik berpisah.

Shalawat ghik salam payulah senantiasa gahm keniko ilung junjugan Nabi Besar Muhammad SAW. Suri tauladan umat sai ghadu ngajaghko umatni kebaikan ghik teladanni, beliaulah sai gahdu ngajaghko gheti tanggung jawab ghik ngajaghko kewajiban ilung gham seunyinni, jadini gham sebagai uamtni selalu haga jadi uamat paling baik sepanjang zaman.

Bapk ibu gughu sai tirahmati Allah

Halok....

Ajo iyulah ghani terakhir sekam dija setelah enom tahun bebaghong. Kidang ain hak berarti sekam ngelupakko segala jasa-jasa mu dilom nunjukko ngajaghi sekam sampai tanno. Gheno muneh gumah hal sai ghadu gughu keniko jama sekam, ain hak ingkah ilmu, lebeh jak seno waktu sengaja keti keniko iling sekam nyin ughik sekam lebih ngedok arti.

Bapak ghik ibu gughu

Sekam dija haga ngucakko makasih atas api sai telah bapak ghik ibu keniko ilung sekam. Semoga seunyin sai bapak ghik ibu gughu keniko ticatat jadi amal kebaikan ghik amal ibadah disisi Allah SWT. Amin,

Dilom kesempatan sini sekam seunyinni ngilu mahap jika selama sinji tingkah laku sekam induh ana sengaja ataupun mawek sengaja ghadu nyadang hati ghik nyani bapak ghik ibu gughu nahok. Sekam haghop bapak ghik ibu gughu haga ngemahapko sekam.

Untuk adik-adikku, sija sekam sebagai kakak-kakak sai seghbol lagi ninggalko keti anjak sekula tercinta sinji aga mesan, belajagh sai benogh, tuntutlah ilmu dang sampai keti ngeghasa bosan jama ilmu sai keti sepok, ghik dang lupa selalu hormati ghik patuhi bapak ghik ibu gughu.

Untuk ulun tuha sekam

Makasih, mani ghadu ngantakko sekam dija, SD Al-Qiro’ah. Sekula sai ngajaghko ilmu-ilmu sai ngedok hubungan jama bekal di akhirat. Sai insayAllah dacok jadi panutan jalan ughik ji.
Sekian cukup sampai dija, ghik ku akhighi jama Wabillahitaufk walhidayah. Wassalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh.

Nah, itulah contoh pidato bahasa Lampung tentang perpisahan kelas 6. Untuk mempercantik pidato anda, tambahkan ungkapan dari sekitar anda berada.

Pidato Bahasa Lampung Tentang Gotong Royong

Pidato bahasa Lampung tentang gotong royong. Salah satu kearifan lokal yang ada sejak jaman nenek moyang kita adalah gotong royong. Di desa-desa kegiatan macam ini masih sering dijumpai.
Gotong royong sebenarnya bisa dimafaatkan sebagai tonggak tapak pembangunan negara.

Dengan aksi swadaya berbentuk gotong royong ini beberapa masalah pembangunan dapat diselesaikan.

Nah, pada kesempatan ini kami akan memberikan teks atau naskah pidato dengan tema gotong royong. Pidato ini dikemas dengan menggunakan bahasa Lampung sebagai bahan referensi untuk anda.

Pembukaan Pidato bahasa Lampung tentang gotong royong

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Kepada seunyinni hadirin sai hadir dilom kesempatan ji, aal mulani payu gham panjatko puja ghik puji syukur alhamdulillah kehadirat Allah SWT sai ghadu ngeniko setiap limpahan rahmatni, nikmat muneh karuniani hingga gham maseh tikeni gumah igheh kesempatan nyin dacok bekumpul dilom acara deghani sinji. Mak lupa muneh shalawat serta salam selalu gham haturkan lung junjungan gham Nabi Muhammad SAW sai ghadu jadi panutan gham pakai menuju ghelaya keselamatan.

Isi bahasa Lampung tentang gotong royong
Kik gham cawa hal kegiatan beguai jejama maka sai ghaong di pikeghan gham iyulah sebuah kegiatan lamon jelma sai pastini mawek ngedapokko bayaghan. Sehingga biasani senangon kegiatan beguai jejama sinji nyani serba peghituk. Namun, meski gheno kegiatan beguai jejama iyulah salah satu cighi khas anjak bangsa sebagai negara sai ngejunjung tinggi budayo ketimuran sai ramah igheh sai saling bahu-membahu ghik tulung dilom segala hal. Sehingga senangon kegiatan begaui jejama sinji gahdu jadi bagian anjak masyarakat bangsa gham anjak tumbai.


Beguai jejama jadi salah sai bentuk budayo sai ngedok nilai-nilai positif sai sai tentuni mesti gham pertahanko ghik gham lestaghiko. Lain hak ingkah  ngehampangko masalah, kidang lebeh anjak beguai jejama muneh dacok ngelestaghiko ghasa muaghi dilom individu sai satu jama individu lainni. Kidang sayangni meski gumah jelma sai sadar akan hal seno, budayo beguai jejama makin ghani makin ghani injuk ghadu kekikis apilagi di kota-kota balak.

Kughukni arus globalisasi di negagha gham keliakni jadi salah satu sebab mulai beghubah gaya ughik masyarakat ilung kepribadian sai lebeh indicvidualistis. Jadi dampakni, budayo beguai jejama muneh cutik demi cutik mulai terkikis ghik mulai lebon. Tentuni perkembangan zaman sai memang mak akan mungkin dapok gham hindari seno mesti gham sikapi jama sikap bijak. Jadi budayo-budayo aseli negagha gham seharusni gahm lestariko ain hak malah terkikis uleh hadirni budayo luagh sai kadang malah selawanan ghik bahkan

Setemonni anjak pihak pemerintah ghadu berjuang sekuat tenaga pakai tetap ngelestaghiko budayo beguai jejama seno injuk ngegalakko jemahat bersih ghik lain sebagaini. Jadi senangon meskipun hal seno seolah ngeghupako kegiatan lunik kidang nyatani hal seno dacok jadi salah satu cagha ngingokko gham perihal pentingni budayo beguai jejama.

Selain seno muneh, hal seno muneh dacok ngeni gambaghan ghik nanom karakter lung generasi ngugha ghi tiyan sai maseh lunik bahwa gham ngedok budayo sai musti ti lestaghikko yakni budayo beguaia jejama. Sehingga payulah mulai tanno gham pakai ngawali budayo beguai jejama sinji anjak dighi gham.

Penutup Pidato bahasa Lampung tentang gotong royong 
Sinjilah sai dacok ku sampaiko, nyakku ngilu mahap bila ngedok kesalahan ghik ngilu ampun jama Allah. Ku akhighi Wassalam.

Kiranya itulah naskah yang bisa anda gunakan sebagai bahan atau referensi.

Wednesday, April 18, 2018

Contoh Pidato Bahasa Lampung Tentang Hari Guru

Contoh pidato bahasa lampung tentang hari guru. Guru merupakan salah seoranng yang berjasa dalam hal pendidikan. Guru menjadi katalisator penyampai ilmu dan wawasan kepada seorang muridnya. Oleh sebab itulah ada pribahasa bahwa guru adalah pahlawan tanpa tanda jasa.

Sebegitu tinggi uangkapan dalam pribahasa menggambarkan bahwa jasa seorang guru begitu besar. Bahkan di negara kita ada peringatan hari guru, untuk menghargai jasanya. Di setiap peringatannya, ada upacara dan banyak juga acara.

Nah, dalam kesempatan itu juga terkadang ada tuntutan berpidato dengan menggunakan bahasa Lampung. dikesempatan lain juga teks atau naskah pidato berbahasa lampung mengenai hari guru sering menjadi tugas sekolah. Oleh sebab itulah kami membuat contohnya, berikut adalah selengkapnya.

Pembukaan Pidato Bahasa Lampung Tentang Hari Guru
Kepada sai terhormat. Bapak kepala sekula, bapak/ibu dean guru ghik pata staf jama siswa-siswi sai ku cintai di SMPN 03 Lampung

Mak lupa muneh jama tamu undangan sai gahdu nyempatko dighi ghatong di acara ghani ji yaitu peringatan ghani gughu 25 November.

Peghtama-tama payu gham panjatko puja ghik puji syukur gham lung hadirat Allah SWT sai telah ngeniko segala nikmat ghik hidayahni jama gham, sehingga dilom kesempatan sinji gham dacok berkumpul bebaghong dilom acara peringatan ghani gughu.


Isi Pidato Bahasa Lampung Tentang Hari Guru

Para hadirin sai ku hormati,

Gham seunyinni pandai di Indonesia ji ghisok ganti-ganti kurikulum ghik sistem pendidikan selang tahunni, kik dibandingko jama negara lain mungkin sistem pendidikan di negara gham maseh jaoh anjak harapan gham.

Namun, ghepapun muneh, Indonesia sangat mpawagh jama gughu sai mak peghnah buya ngajaghko sanak-sanak bangsa sai mudah-mudahan kelak jadi jelma sai wat guna bagi bangsa gham.
Hadirin sai terhormat,

Di ghani gughu ji, nyak haga nyampaiko kesan ghik pesan selama jadi gughu atau tenaga pengajar, jadi dilom ghani sai ngebanggako ji, payu gham bebaghong jaga erat tali puaghi gham jama sesama tenaga pengajar atau ghik sanak didik gham.

Mani gham pandai, lagi gumah gughu-gughu sai kughang paham kondisi siswa jama atoghan pengajaghan ghik ilmu-ilmu sai gham keni. Uleh seno, nyak ngewakili segenap gughu SMPN 03 Lampung ngucakko, selamat ghani Persatuan Guru Republik Indonesia (PGRI).

Penutup Pidato Bahasa Lampung Tentang Hari Guru
Semoga ilmu ghik amal sai gham keniko lung sanak bangsa diberkahi uleh Allah SWT. Segheji gawoh pidato singkat sai dacok ku sampaiko, apabila wat salah-salah kata tulung dimahapko.
Nah, itulah sekiranya contoh pidati bertema guru menggunakan bahasa Lampung.
Join Our Newsletter